nejspíše v Kolíně, protože tam bydlí
V textu (s Toskovými fotografiemi – kde je Toskovi konec???) o Janu Balabánovi jsem zmínila i jistou povídku Ireny Fuchsové, cituji sebe:
Je to již pár let … jsem spíše omylem, z nudy, než vědomě, vzala do ruky knihu Ireny Fuchsové Když Anna utekla (2006). Přečetla jsem úvodní povídku (zde ji najdete celou) a pořádně to se mnou zamávalo. Ostatní povídky již ne, ale tahle mě teda vzala.
No a včera mi poslal strýc Zdeněk z Kolína fotografie z vernisáže výstavy Život na Labi v tomtéž městě. Mezi výkvětem kolínských intelektuálů a umělců se objevila i spisovatelka Irena Fuchsová a jak píše strýc: brejlatá krátce střižená šedivá, to je ta Irena Fuchsová, co píše ty povídky a románky. Tož tak.

Život na Labi Irena Běhalová (alias teta z Kolína) a Jan Zvelebil z Reflexu
nyní už obě ženy rozpoznáte, stejně jako já, tak ještě přidám několik záběrů z této akce, pokochejte se, fotografie z alba uživatele Hadec (alias strýc z Kolína alias Zdeněk Běhal) a zýa tu záměnu přidám ještě jeden bonus
Brýle si čistící… kdo???
Jeden z charismatických kolínských intelektuálů – KIM; měla jsem před lety možnost vidět ho na své zahradě v akci. Tak se podívejte, jak dokáže být užitečným.
A možná je autorem i tohoto konceptuálního dílka z výstavy:
jsem usoudila z tohoto hadcova snímku:
A to je všechno, doufám, že jsem svoji reputaci napravila… zuzi
Už si tu mejlku tedy oprav!!!!!I Nechci být zaměňována s pí. Fuchsovou. Ir
Jojo, už se na to chystám…
Ó! Být mouchou, jsem mrtvá, páč jsem dostala dvě rány.
Jednu od Ireny Běhalové, která napsala: Už si tu mejlku tedy oprav!!!!!I Nechci být zaměňována s pí. Fuchsovou. Ir.
A druhou ránu od autorky této reportáže, jméno jsem nenašla, která napsala:
Je to již pár let … jsem spíše omylem, z nudy, než vědomě, vzala do ruky knihu Ireny Fuchsové Když Anna utekla (2006).
No, děvčata, doufám, že jste setkání se mnou přežily, stejně jako jsem ho přežila já, byť jsem jenom prachobyčejnou mouchou a dostala jsem od vás dvě rány…
To, co považuješ za konceptuální dílko, je kapna po Kimově tchyni, kterou Kim na výstavě začistil prostor. Zdá se, že zezadu prosvítá otvor pro vložení přikrývky.
Pak tedy začistil prostor docela šikovně; v nepoučeném divákovi to vyvolává jisté asociace, o které umělci asi šlo až v druhém plánu. Kapna po tchyni, hmm, mám pocit, že tchyně už se bránit nařčení nemůže a „o tom to je“.
Pokud vím, tchině kapnu odložila, kapny holt už nejsou v módě, a jistě si nedělá starosti s tím, jak s ní bude dál nakládáno, že například bude využita k začistění prostoru, a dokonce i za umění považována.
Řečičky intelektuála! Kdyby tchyně věděla, jak je s její kapnou nakládáno a jaké „znamení“ nese ve veřejném prostoru, rděla by se. Nevěřím na náhodu. Tohle není žádný dada. Tohle musela Kimova manželka pod jeho uměleckým dozorem konceptualisty sežehlit, aby to vypadalo věrohodně. Já jsem kapny nevyhodila a přece se mi tam žádné takové symboly neobjevují, a ani kdybych chtěla, nevím pořádně jak na to. jak to složit.
Myslíš tedy, že Kim úmyslně vpašoval na výstavu o Labi problematickou kapnu z dosud ukrývaných chlípných pohnůtek? Mám se ho poptat? – Ale ptal jsem se ho už na vernisáži, co tam pohledává to přirození. A on pravil, že to je tchynino. Tedy ta kapna.
Nemyslím že by Kim byl utajeným chlípníkem, spíš chtěl na sebe jenom jemně upozornit, a dnes to jinak nejde než volit stále tvrdší razanci. Tohle je takovej kompromis v jeho stylu. Jak jsi mi o jeho způsobech tvorby povídal.
No, asi to zabírá. Na úkor Labe.